Σερβία Βελιγράδι

Εικόνα
Προγραμματίσαμε λοιπον ενα ταξιδάκι στο Βελιγράδι οδικώς και παμε να δουμε την προετοιμασία μας. Θα παμε 2 αυτοκινητα με 2 οικογένειες των 4 ατόμων η μια. Προετοιμασία Κλεισιμο Καταλύμματος για 4 διανυκτερεύσεις περίοδος απο 28 Δεκ εως 1 Ιανουαρίου 2018. Απο Booking το Centra Park Residence στο οποίο ειχαμε μείνει το 2016 δεν βρηκαμε διαθεσιμότητα αλλα το προτείνουμε Ετσι κλεισαμε στο Hotel Elegance  με πρωινό στην τιμή κοντα στα 210 και για τα 4 βράδια για τετράκλινο μια χαρα. Η παρέα μας εκλεισαν μεσω airbnb πλατφορμας στο  Adventure Shelter on the river - Apartment 2   το οποίο ειναι πλωτό ξενοδοχείο πανω στον Δούναβη. Με πρωινό η τιμη εκει κοντα 210. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κλεισουμε μαζί καθως ειχε μονο ενα. Το ταξίδι μας οπως ειπαμε θα ηταν οδικώς οπότε η προετοιμασία του αυτοκινήτου σημαντική. Service Οπωσδήποτε και οτι αλλο προκύψει. Μεσα απο την ιστοσελιδα viamichelin.com  μπορούμε να βρούμε και το δρομολογιο αλλα και το κόστος πανω κατω των καυσίμων που θα χ

Ιταλία Μοντζα Μιλανο για F1

Αφου μας αρεσε το περσινο  στην Βουδαπέστη και ο αγώνας της F1 ειπαμε να το ξανακάνουμε αυτή την φορα στην Μόντζα την εδρα της Ferrari φετος το 2017.
Ημερομηνίες ταξιδιού 1-4 Σεπ 2017
Ατομα παρέα 4

Προετοιμασία πριν το ταξίδι
Κλείσιμο αεροπορικων εισητηρίων μεσω Σόφιας γιατι ειναι φθηνότερα. 98 ευρω το ατομο με Ryan air μεσω skyscanner εφαρμογής....Check in 28 Αυγουστου για τις θέσεις ηλεκτρονικα απο το site της Ryan air
Αποσκευες και υγρα. Μεγεθος χειραποσκευής (δωρεαν) 55Χ40Χ20cm. και μια μικρη τσαντα η σακο 35Χ20Χ20.
για τα υγρα ισχύουν αυτα

Διαμονή κλείσαμε ενα διαμέρισμα 100τμ για 4 άτομα λίγο εξω απο το Μιλάνο στα 225 ευρώ το τετράκλινο Sunny family apartment in villa.

Εισητηρια αγώνα 150 κλείσιμο οπωσδήποτε  1 μήνα πριν για να προλάβουν να σας τα στείλουν με courier.

Αυτοκινητο ενοικιαζόμενο μέσω Car Rentals η μέσω της εφαρμογής skyscanner
Βρηκαμε ενα golf με 80 ευρω για 4 μέρες να το παραλάβουμε απο το αεροδρόμιο και να το παραδώσουμε και παλι στο αεροδρόμιο Malpensa MXP.

Κινητά τηλέφωνα. Αρκεί να εχουμε την περιαγωγή ανοιχτη. Οι χρεωσεις στα συμβόλαια η στα πακετα ισχύουν οπως και στην Ελλαδα αρκει καποιος να εχει πακετο οχι απο bonus, και για ομιλια και για δεδεμένα. Πριν φυγουμε ελεγχο για υπαρξη πακέτου.

Ταξίδι
Ξεκινάμε το βραδυ της 31 Αυγ απο την πόλη της Κομοτηνής και διασχίζοντας τα ελληνοβουλγαρικα σύνορα οδευουμε με αυτοκίνητο στην Σόφια. Εκεί υπαρχουν ξενοδοχεία κοντα στο αεροδρόμιο για ασφάλιση σε παρκινγ φυλασσόμενο για το αυτοκινήτο μας. Η πτήση ειναι το πρωι 7.30 οποτε με Βαν θα μας πανε απο το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο. Πετάμε με Ryan Air και φτάνουμε μετα απο 2 ώρες στο Μιλάνο αεροδρόμιο Malpensa

Εκει παραλαμβάνουμε τις βαλιτσες μας αν δεν τις εχουμε στην καμπινα και παμε να παραλαβουμε το Αυτοκινητο το ενοικιαζόμενο
online assistant εταιρείας αυτοκινητου

Προγραμμα
Φευγουμε και πρωτη μερα παμε λίμνη Κομο για επίσκεψη μπανιο, και οτι αλλο...
Σημειώσεις επισκέπτη

Επιστρέφουμε απογευμα και παμε για check in στο διαμέρισμα στην περιοχή Opera του Μιλανου.

Μπανάκι ξεκούραση και βουρ για το βραδινό Μιλάνο με αυτοκινητο κατεβαίνουμε στο κέντρο. Parking θα βρουμε καθ οδον...αν και υπαρχουν και στο ιντερνετ πολλα site για να βρεις Parking κυριώς με πληρωμή. Εκεί θα φαμε μια πιτσα στο pizza Am η στο Piz η Mr Panozzo  η Platina για ζυμαρικά.

Σαββάτο πρωι πρωινό τρωμε κατι προχειρο για πιστα το αργότερο 1 ωρα πριν στην πιστα.
μετα μπορουμε να παμε Monza για φαγητό και καφε.
Επιστροφή βραδυ εξοδος Μιλανο και φαγητο

Κυριακή πρωι καφε στο Πάρκο Sempione και το κάστρο των Forza
Επειτα απευθειας για την πιστα οπου πρεπει να βρουμε καποιο parking η ελευθερο η με πληρωμή (20 ευρω την μερα)

Πληροφορίες για Παρκινγκ....
Παρκιγκ χρεώσεις
Area C
Car parks Milan
Parking and ride κοντα στους σταθμους μετρο ποιο φθηνα
Parclick online Κρατηση parking
Autosilo diaz στο κεντρο του Μιλανο με 9 ευρω το 3ωρο και 14 το 6ωρο.
brianzaparcheggi
αυτο το παρκινγ ειναι δημοτικο και δεν πληρωνουμε τιποτα.

χαρτης με Parking Μιλανο

Ταξίδι  31/8
Ξεκινήσαμε τελικα 1230 το βραδυ απο Κομοτηνή γιατι πηραμε ενα email απο την Ryanair οτι πρεπει να ειμαστε νωρίτερα στο αεροδρόμιο λόγω αυξημένων μετρων ασφαλείας.
Περνώντας τα Ελληνοβουλγαρικα βγάλαμε την Βινιέτα μας 10 ευρω για μια εβδομαδα.

1/9
Φτάσαμε Σοφια κοντα στις 4 ωρες περιπου με στασεις που καναμε βγηκε 4.30 οποτε κοντα στις 5 και ειμασταν εκει. Αφου βρήκαμε το ξενοδοχείο Best Western Premier  κοντα στο αεροδρόμιο για να αφήσουμε το αυτοκινητο οπου και πληρωσαμε 35 ευρω περιπου για 4 ημέρες, μας πηγαν με βαν στο Αεροδρόμιο στον Terminal 1. Εκεί μας περιμενε μια δυσάρεστη εκπληξη καθως ειχαμε σχεδον 2 ωρες καθυστέρηση. Ετσι αντι 0735 πεταξαμε κοντα στις 0930.

Μιλανο
Φτασαμε Μιλάνο λοιπον και επρεπε να βρουμε το γραφείο ενοικίασης Maggiore το οποιο δεν ηταν καθόλου εύκολο...Αφου ταλαιπωρηθήκαμε τελικα το βρηκαμε εντος αεροδρομίου...και οχι στα parking που ψάχναμε εξω. Τελικα μετα απο διαπραγματέυσεις μας χρεωσαν για ενα Ford Focus station vagon 90 ευρώ για 4 μερες....λιγο παραπάνω κατα 10 ευρω απο αυτό που κλεισαμε Golf και αυτο για να εχουμε πληρη κάλυψη ασφαλιστική.
Το αυτοκίνητο ομως μας αποζημίωσε καθως ηταν ολοκαίνουριο με 8000 χιλιομετρα και πραγματικα πολυ καλο. Ευχαριστηθήκαμε χώρους και οδήγηση

Πλεον λογω της καθυστερησης και του καιρού που ηταν συνεφιασμένος και βροχερός...δεν πηγαμε Κομο οπως σχεδιαζαμε αλλα ξεκινήσαμε να παμε προς το σπιτι στην περιοχη Opera του Μιλάνου πριν ομως καναμε μια σταση σε ενα εμπορικο κέντρο για λιγο φαγητο και γευση απο Ιταλία. Φυσικα περιττο να πουμε οτι οι δρομοι του Μιλανο ειναι καταπληκτικοι ...κατι σαν τους Ελληνικους δηλαδη.....Διοδια περιπου πληρωσαμε 3 ευρώ σε καποια και σε αλλα 2.50. Περιπου αλλα δεν ηταν και τοσο πολλα. Θελει προσοχη γιατι στα διοδια υπαρχουν λιγα ταμεια με προσωπικό. Εμεις πληρωναμε με κάρτα. Αλλα επρεπε να δεις απο πριν που θα μπεις ωστε να κανεις λαθος και μπερδευτεις.

Αφου πηγαμε διαμέρισμα μας, το οποιο ηταν σχετικα σε καλη κατάσταση, μεγαλο περιπου στα 100τμ με πληρη εξοπλισμο....σε ησυχη περιοχή....Ξεκουραστήκαμε και το απογευμα ειπαμε να κατεβουμε Μιλανο. Το παν στο Μιλανο ειναι να βρεις παρκινγ εφόσον κινεισε με αυτοκίνητο. Ετσι μεσα απο τους χαρτες ειχαμε σημειώσει καποια Παρκινγ με πληρωμή φυσικα κοντα στο κεντρο. Η ωρα περιπου ειναι 3 ευρω για τις 3 πρωτες ώρες. Μετα ανα 3 ώρες αλλα 3 ευρω το τριωρο.  Δηλαδη εμεις μειναμε 4 περιπου ωρες και πληρωσαμε 12 ευρω το οποιο ηταν για 6 ώρες. Parking βολικο για το κέντρο ηταν το Autosilo Diaz  πολυ κοντα στην κεντρική πλατεια του Duomo με τον Καθεδρικο Ναο.

Μια βολτα λοιπον στην πλατεια Duomo ειναι το must στο Μιλανο. Ολα κλασικα κτηρια αλλα ο επιβλητικος Ναος ξεχωριζει....οπως και απεναντι η Gallery Vitorio Emanouele. Αφού βγαλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες και θαυμασαμε το Duomo μπηκαμε στην Gallery. Πραγματικα η Gallery σκεπαστη με τα καταστηματα των οικων μοδας  ειναι απιστευτα ομορφη με τις καμάρες να δεσπόζουν και τα ακριβα κοσμήματα και ρούχα των καταστημάτων. Περιηγηθήκαμε στο κεντρο του Μιλανου για αρκετή ωρα και καθήσαμε για φαγητό σε μια πιτσαρία με πολυ καλη ατμόσφαιρα και καλό κρασι. Πληρωσαμε περιπου 4 ατομα 70 ευρώ συνολο  και πήραμε 2 πιτσες και μια μακαρονάδα. Στην τιμή μεσα περιλαμβάνετε και 2.5 ευρω το ατομο το φιλοδώρημα.

Ετσι εκλεισε η πρωτη μας μέρα στην Ιταλια και στο Μιλάνο...

Σαββατο 2/9
Βροχη Βροχη Βροχη.
Ειχαμε προγραμματίσει να πηγαιναμε στο κεντρο του Μιλανου αλλα τελικα εφόσον βλεπαμε οτι βρεχει με μεγαλη ενταση χουχουλιασαμε κατω απο τις κουβερτες μας και την περασαμε το πρωι στο σπιτι....Καταιγιδα πραγματικη με αστραποβροντα χαμος.
Επρεπε ομως να παμε σημερα πιστα να δουμε τουλαχιστον τα χρονομετρημένα δοκιμαστικα...Ετσι το πηραμε αποφαση και ξεκινησαμε αφου οργανωθήκαμε με αδιαβροχα και ομπρέλες. Φαγαμε πρωινο λοιπον πηραμε και σαντουιτς για την πιστα γιατι μεσα στην πιστα δεν ξερεις τι θα φας....καθως και νερακι...(βεβαια το νερακι μας ανοιξαν τα καπακια φτανοντας στην πιστα οποτε τα πεταξαμε τα παραπανω....Προταση παρτε καπακια μαζι ωστε να αντικαταστησετε αυτα που θα σας παρουν. Το καναμε την μέρα του αγώνα)
Φτασαμε μετα απο 45 λεπτα περιπου...στο παρκινγκ το οποιο τελικα ηταν δημοτικο και οχι επι πληρωμή μεσα στο Vedano a lambro στην δυτική πλευρα του Παρκου της Μοντζας. Μεσα στην βροχη περπατημα απο εκει περιπου 1 ωρα και κατι να φτασουμε στην πιστα...Ενδιαμεσα ομως σταματήσαμε σε μια μικρη καφετέρια εστω για εναν καπουτσινο η fredo....(ναι κανουν και Fredo στην Ιταλλια την μοδα την οποια εμεις λανσάραμε ως Ελληνες). Το καφε ηταν πολυ ζεστο με τον ιδιοκτητη να μας υποδεχετε φιλοξενα και να μας ξεναγει στα κυπελλα και σε παλιες φωτογραφίες  που ειχε κερδίσει σε αγώνες Cart. Ηπιαμε λοιπον το καφεδάκι μας και μετα βουρ για την πιστα....αλλο λιγο περπατημα ακομα. Μπαινοντας μεσα ελεγχος μας πηραν τα καπακια απο τα νερα και με πλεον τα παπουτσια μας να κολυμπανε στο νερο λογω βροχης μπηκαμε μεσα οπου και βρηκαμε δυο με τρια σημεια να σταθούμε. Προτιμήσαμε εφόσον ειχαμε εισητήρια γενικής εισόδου να παμε κοντα στην Παραμπόλικα η οποια ειναι απο τις καλυτερες στροφές του πρωταθληματος με καλή οπτικη.

Εδω δυσκολευτήκαμε αρκετα να προσανατολιστουμε και να βρουμε που ειναι η Parabolica η φωτογραφία που σας βαζω ειναι με κοκκινο το δρομολογιο οπως ερχεσε απο την εισοδο Vedano και που μπορεις να πας για τις θέσεις General Admision (Γενικες θεσεις εισητήριο χορτο). Γυρω γυρω απο την στροφή οπως δειχνω μπορεις να κατσεις οπου θες στην καμπη της στρφης εχει και δεντρα για σκια...αλλα πρεπει να πιασεις θεση νωρις. Με πρασινο ειναι οπου μπορεις να κατσεις οπως βλεπετε υπαρχουν και κερκίδες με τσιμεντο στην απεναντι ομως δεξια πλευρα οι κερκίδες ανηκουν σε αριθμημένες θεσεις.

Βρηκαμε τελικα καποιες κερκίδες στις οποιες ειχε και Οθονη για να βλεπουμε τι γινετε...Αλλα ματαια ο αγώνας λογω βροχης διακοπηκε μετα απο λιγο αφου περασαν καποια αυτοκινητα και γραψανε χρονους στο Q1. To Πραγμα πηγαινε απο αναβολη στην αναβολη οποτε δεν αντεξαμε και ειπαμε να φυγουμε γιατι πηγαινε η ωρα 1700  με κανονικη ωρα εκκινησης στις 1400. Ειμασταν δηλαδη 3 ωρες και αν βαλεις μαζι και την ωρα που περπατησαμε σχεδον 5 ωρες στην βροχη χωρις να δουμε τιποτα. Ελπιζαμε οτι θα αποζημιωνομασταν την επομενη μερα του αγωνα...
Γυρισαμε πισω λοιπον και οργανωθήκαμε να βγουμε το βραδυ και παλι Μιλανο για μια ακομα περιήγηση...και φαγητο.
Ετσι εληξε και η 2η μερα μας. Η βροχερη αυτη μερα στην Βορεια Ιταλια.

Κυριακή 3/9 μέρα αγώνα
Ευτυχώς ο καιρός έφτιαξε και μετα απο μια βόλτα στο Κεντρο του Μιλανο και στο γνωστό κάστρο του Forza με ιταλικο καφεδάκι στην καφετέρια μεσα στο παρακείμενο πάρκο....(σας το προτείνουμε πανέμορφο πάρκο) ξεκινήσαμε για Μοντζα για να πιασουμε θέσεις.
Αφου φτάσαμε μιλαμε για παρα πολυ κοσμο αφήσαμε το αυτοκίνητο μας σε ενα ελευθερο παρκινγκ...διαφορετικα ειχε παρκινγ μεσα σε αλανες που τις ειχαν μετατρεψει σε παρκινγκ και ζητουσαν 20 ευρω το αυτοκινητο για ολη την μερα. Εμεις το αποφυγαμε...Με τα ποδαράκια καναμε μια διαδρομη μισης ωρας ωσπου φτασαμε κοντα στο Verdano και στην πύλη Verdano οπου αφού καναμε μια βολτα στα περίπτερα για αναμνηστικα μπηκαμε και πηγαμε στην Parabolica οπου ειχαμε αποφασίσει να παμε. Ειχε κερκίδες τσιμεντένιες για τις θεσεις της General Admision οποτε βρηκαμε και κατσαμε πριν την στροφη στην ευθεια. Βεβαια δεν μειναμε εκει πηγαμε και στην καμπη της στροφής και γενικα δοκιμασαμε και αλλες θεσεις.

Μετα το τελος του αγωνα κλασικα μπηκαμε μεσα στην πιστα τρεχοντας και φτασαμε κατω απο το podium οπου γινετε ο κακος χαμος.....για την απονομή. Τον αγώνα κέρδισε ο Hamilton με δευτερο τον Bottas και τριτο τον Vettel.
Aφου καταφέραμε και βγήκαμε απο το τσούρμο μιση ωρα μετα οδευοντας για το αυτοκινητο ειχαμε πει οτι λογω της καλης μερας θα πηγαιναμε μετα στο Κομο. Μια παραλίμνια πολυ με την ομώνυμη λιμνη του Koμο βόρεια του Μιλανο κοντα στα σύνορα με την Ελβετια. Μετα απο απολαυστική οδήγηση στους δρομους της Ιταλιας βρεθήκαμε Κομο οπου καναμε μια περιηγηση της πολης και ανεβήκαμε και στον οδοντωτο για Brunate οπου εχεις καταπληκτικη θεα ολης της περιοχης της λιμνης και της πόλης. Φανταστική εμπειρία πραγματικα. Ηπιαμε το καφεδακι μας και κατεβηκαμε και παλι κατω στο Κομο οπου αργα το βραδακι πηραμε τον δρομο για επιστροφή μετα απο ενα βρωμικο που φαγαμε.....ναι υπαρχουν και στο Κομο βρωμικα....Βλεπετε η επομενη μερα ηταν μερα επιστροφής οπου επρεπε να ειμαστε 5.30 στο αεροδρομιο.

Δευτερα 4 Σεπτεμβρίου Επιστροφή
Πρωι πρωι με την αυγούλα λοιπον ξυπνήσαμε και αφου φαγαμε κατι προχειρο φυγαμε για αεροδρομιο γιατι επρεπε να αφησουμε και το αυτοκινητο.
Φτασαμε λοιπον αεροδρομιο και μετα τα διαδικαστικα στο αεροδρομιο πεταξαμε για Σοφια και απο εκει επιστροφή πισω με μια σταση στην Φιλιπουπολη για καφεδακι και φαγητο.

Η εμπειρια φανταστική. Δεν το συζητώ. Μετανοιωσαμε που δεν ειχαμε μια μερα επιπλεον να δουμε λιγο καλυτερα την πολη του Μιλανο και ισως καποια γειτονικη ακομα πόλη. πχ Μετα το Κομο ακουσαμε πολυ καλα λόγια για το Belagio αλλη μια παραθαλασια πολη ποιο περα απο το Κομο. Δεν πειραζει γεμισαμε τις μπαταρίες μας....ειδαμε αυτο που θελαμε να δουμε εστω και με μια αρχική ταλαιπωρία στο αεροδρόμιο της Σοφιας πηγαίνοντας, αλλα ολα καλα...Η αδρεναλινη της F1 απερίγραπτη οπως παντα....οσες φορές και να δεις απο κοντα αγώνα δεν το χορταίνεις με τιποτα. Ηταν ενα ωραίο τετραήμερο που απολαυσαμε και το sport που αγαπαμε αλλα και ταυτόχρονα πήραμε γευση απο Μιλανο. Ευχαριστώ που μας ανεχτήκατε και διαβασατε ολοκληρο το αρθρο....